26 Mar 2015

ET STYKS PÆN MONKI SWEAT, TAK!
















MONKI sweatshirt - DOROPHY PERKINS nederdel - MARC BY MARC JACOBS sko - H&M bowler

Det var faktisk min gamle roomie fra Vejle, Katrine, som fik mig til at få øjnene op for det her pæne mønster fra Monki. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal sætte ord på hvor perfekt jeg synes det er - store ord, jaja. Simpelt farvesplash er åbenbart lige mig!

Jeg er mega glad for min sweater her, men jeg har faktisk også luret på den her skjortekjole med samme print, den er virkelig også pæn. Og når man finder et print, der bare virker for en, hvorfor så ikke gå all in?

1 kommentarer:

  1. Du er så fiiin Mie! OG flotte billeder du har fået taget hva'? ;-))

    Cecilie <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -