5 Mar 2015

HONEYCOMB TUSK

Det virker måske for nogle som om jeg altid har fået nye ting, hvis man følger bloggen - men det er langt fra sandheden. Sandheden er, at jeg simpelthen ikke har råd til at køre hård forbrugerstil - jeg er trods alt på SU og er lige flyttet... Derfor har jeg med tiden lært at prioritere, hvad jeg skal erhverve mig af nyt. Og i en tid som denne, hvor mit budget er lidt strammere end normalt, så giver en enkelt materiel gode altså glæde.. Det gjorde denne "Honeycomb Tusk" fra Hvisk den anden dag. For se lige på den, det er da et match made in heaven.

Og apropos Hvisk, så husk at jeg holder en lille konkurrence, med et lækkert gavekort dertil. Som f.eks. kunne bruges på denne smuksak af en halskæde.

2 kommentarer:

  1. Den er også bare så flot og har selv luret på den flere gange efterhånden :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -