15 Mar 2015

HYPE-CREMEN EMBRYOLISSE LAIT-CRÈME CONCENTRÉ

Embryolisse Lait-Crème Concentré er udråbt til vidundermiddel af alverdens it-girls. Og når de smarte gør den uundværlig, måtte jeg naturligvis prøve den af for at se om der er noget ved snakken. Hvem ved, det kunne jo være deres hemmelige kilde til skønhed. Ja, optimismen var i top!

Efter at have brugt den i nogle uger, må jeg indrømme at det er en god ansigstcreme - og jeg kan godt forstå, at den er populær. Dog vil jeg sige at mine forventninger var meget høje til den, og måske ikke helt blevet indfriet. Men sådan sker det jo når høje forventninger melder sin ankomst. For mig er det blot en god base til brug om dagen. Om natten bruger jeg fortsat Cliniques turnaround, som er helt fantastisk.

Cremen er fra Ezzence

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -