31 Mar 2015

PUNKTUM.

GANNI teddyjakke - WEEKDAY WHITE COLLECTION trøje - & OTHER STORIES silkenederdel - ALDO støvler - HVISK halskæde (her)


I dag har jeg holdt sidste dag hos Zupa, hvor jeg har været i praktik de seneste tre måneder. Det har været lidt vemodigt. I aften er jeg dog ikke i stødet til at lave en hjerneblødning om opholdet. Men jeg tænker at lukke ud af den mere personlige godtepose i morgen.

Indtil da får I her et outfit, som jeg skød med Cecilie. Hende kommer jeg også til at savne som den søde og fjollede foto-buddy, hun har været.

2 kommentarer:

  1. Er så vild med din fine frakke - farven er alt for lækker :D

    / Liselotte

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK :) jeg synes også den er en humørspreder med hindbærfarven - særligt til de lidt mere farveløse outfits :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -