22 Mar 2015

VIND I SKØRTERNE





& OTHER STORIES cap - VINTAGE rullekrave - ASOS nederdel - NIKE air max sneakers - HVISK halskæde (her)

Værs'go, så er der vind i skørterne. Jeg fik vidst vist røv til et par stykker, da jeg havde valgt at tage denne nederdel på i blæsvejret. Men med de 100 denier strømpebukser, var det sparsomt hvor meget de fik ud af det syn.

Disse billeder tog jeg med en ny billed-buddy, nemlig Natalie. Og jeg skal love for, at hun er flink, virkelig! Det er sjovt, som os bloggere finder sammen på kryds og tværs. Vi har på en eller anden måde en fælles interesse og så er det selvfølgelig også praktisk at mødes med nogle der ved hvordan de der outfitbilleder skal klares - og det må man sige, at Natalie gør ;-)

Nu vil jeg tage på skolen for at få forberedt både praktikrapport og bacheloropgave, men kig ind senere, der kommer nemlig en ret så god konkurrence, hvis jeg selv skal sige det.

1 kommentarer:

  1. Mega flotte billeder :-) Jeg er stor fan af strømpebukser... og nej jeg er ikke en lummer fyr :-) men synes bare de er så flotte og anvendelige til meget og et fantastisk blikfang. Du ser skøn ud i dem og dejligt at du fik givet forbipasserende noget at kigge på:-)
    knus fra Camilla

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -