30 Apr 2015

ALDO SHOEFIE // 2 x NEW IN

I morges blev jeg introduceret til et nyt ord. Om det når den danske ordbog, det tvivler jeg på. Men ordet var shoefie, og det er da et skægt ord for at tage billeder af sine sko. I har nok set det utallige gange på instagram, hvor skoene lige får fokus på et "foto fra oven". Denne gang blev vores shoefie taget af en fotograf, og så er det vel i princippet ikke en shoefie? Anyways. Det er sjovt at lege med ord, og ALDO gjorde det på en fin og relevant måde.


Skoene på mit shoefie fik jeg med hjem, og siden jeg netop lige har købt nogle ballerinaer fra ALDO, tænkte jeg, det var oplagt at kombinere mine nyheder til skohylden i indlægget her. Begge par er med den spidse ende, som jeg synes er så classy. Særligt den klassiske ballerina har behov for lidt eksklusivitetspræg for at være nogenlunde repræsentable. Stilletterne bliver uden tvivl en favorit til events og fester. Den er klassisk og sexet med de tynde stropper. Samtidig har den en forholdsvis lav hæl, som gør, at jeg kan holde ud at danse en hel aften. Og vel at mærke ikke ligner en, som er "in it for the comfo".


0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -