22 Apr 2015

BLOGGEN FYLDER 4 ÅR MED KONURRENCE // VIND AVÈNE

I denne måned fylder bloggen år, og jeg havde nærved glemt det. Tiden er gået stærkt og jeg griner stadig lidt af, at jeg holdt den hemmelig i 1,5 år.. Jeg er vel bare en betænkelig type. Betænkelighed krævede det dog ikke, da jeg fik mulighed for at udlodde et sæt Avène til en af jer!

Avène er fransk og laver serier til sensitiv hud og er helt sterile produkter uden konserveringsmidler. Det giver plads til mere pleje på ingredienslisten. De er at finde på apotekernes hylder og er en serie, jeg ofte har overvejet, men først nu får afprøvet. Mere om min test senere.

Nu til det i kan vinde:

Skin Recovery Cream: En ansigtscreme til sensitiv hud, der bl.a. indeholder Parcerine, som netop modvirker irritiration - smart!
Micellar lotion: Make-up fjerner, rens og scin tonic effekt - med andre ord en effektiv og mild 3-i-1.
Cold Cream Body Lotion: En body lotion til daglig brug, som stabiliserer hudens fedtstofbalance.
Sun Reflexe SPF50+: Solcreme der er tilpasset taskestørrelse(!)


Sådan deltager du:
1: Giv indlægget et <3 på bloglovin (save ^)
2: Skriv en kommentar med "I <3 Avène" + din e-mail

Giv den gas i kommentarfeltet og hold øje herinde. Jeg giver mit testresultatet om en uge, men kan allerede nu sige, at jeg er fan!


Konkurrencen slutter d. 3. maj
Indlægget er lavet i samarbejde med Avène


71 kommentarer:

  1. I <3 Avene
    trinebadine@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. I <3 Avène

    caroline-os@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Anne Kristine Hjelm22 April 2015 at 19:48

    I <3 Avène

    ReplyDelete
  4. I <3 Avène

    - Lise Emilia
    lisenissen@msn.com

    ReplyDelete
  5. I <3 Avène
    kristina742003(a)yahoo.dk

    ReplyDelete
  6. I <3 Avene
    /Stine BB, bjs_bis@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. I <3 Avena.
    Har desværre ikke haft fornøjelse af at prøve deres produkter endnu. Men kan da se at den kildevandsspray lyder som en go ting, og smart med en solcreme i taskestr, lige til motorcykelturene ;-)
    Yvonne.h.ipsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. I <3 Avene :)
    Kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Super lækker gevinst :-) den vil jeg meget gerne vinde
    Hexia3@yahoo.dk

    ReplyDelete
  10. I <3 Avéne!

    mvh Emma Rørbæk - fergie_emma@hotmail.com :)

    ReplyDelete
  11. Lamia Rasmussen23 April 2015 at 08:30

    I <3 Avéne!

    lamia.rasmussen@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. I <3 Avène

    miekrumme(a)hotmail.com

    ReplyDelete
  13. I <3 Avène
    tina-hauris@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. I <3 Avène
    susanne-lund@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. I <3 Avéne
    Marialundpedersen@gmail.com

    ReplyDelete
  16. I <3 Avène.
    piastulle@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. I <3 avene
    Anne-sofie44@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. I <3 Avéne
    Annenkruger@gmail.com

    ReplyDelete
  19. I <3 Avène - trinesoppskrifter@gmail.com

    ReplyDelete
  20. I <3 Avène
    hri6400@gmail.com

    ReplyDelete
  21. I <3 Avéne
    Jeg har super sart hud, men tåler avnes produkter rigtig godt.
    Marieelming@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. I <3 Avéne
    mamalotten@gmail.com

    ReplyDelete
  23. I <3 Avene
    rshasselflug@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. I <3 Avène
    miehvalp@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. I <3 Avène

    louisejanner@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. I <3 Avène. Din blog er super inspirerende!
    Looooolo@live.dk
    Reply

    ReplyDelete
  27. I <3 Avéne
    Tak for en inspirerende blog, hvor vi "almindelige dødelige" kan følge med. Min mail er: melgaard.r@gmail.com. God weekend til du og dine kære.

    ReplyDelete
  28. I <3 Avène
    linefugl09@gmail.com

    ReplyDelete
  29. I <3 Avène

    maja3012(a)hotmail.com

    ReplyDelete
  30. I <3 Avène
    brainpuddingblog(a)gmail.com

    ReplyDelete
  31. "I <3 Avène"
    Jane@team-tvede.eu

    ReplyDelete
  32. I <3 Avène
    lisbethglud@stofanet.dk

    ReplyDelete
  33. I <3 avéne evajj.au@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Sikke en skøn præmie! :-)
    I <3 Avène

    arenkild@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. I <3 Avéne
    Elisabeth.truong@hotmail.com
    😍👌

    ReplyDelete
  36. I <3 Avène :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    ReplyDelete
  37. I <3 Avène
    gitte.jensen@mail.com

    Tillykke med de 4 år. Godt gået :-)

    Jeg ville - nok som alle de andre herinde - blive super glad for at vinde og prøve Avène serien.
    Jeg har hørt rigtigt meget godt om den, og jeg har lidt sensitiv hud - og det skulle den være rigtig god til.

    Mange håbefulde hilsner
    Gitte :-)

    ReplyDelete
  38. I <3 Avéne

    hdl1010@hotmail.com

    Og tillykke med bloggen :)

    ReplyDelete
  39. I <3 Avéne.
    Tillykke med bloggen. What a way to celebrate..
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    ReplyDelete
  40. I <3 Avéne
    Michellehjensen89@gmail.com

    ReplyDelete
  41. I <3 Avene
    Gitte@frigaard.info

    Stort tillykke <3 med bloggen <3

    ReplyDelete
  42. I ❤️ Avéne.

    dols97(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  43. "I <3 Avène"
    fam.nyegaard@gmail.com

    ReplyDelete
  44. I <3 Avene!!
    Landstroem@hotmail.com
    :)

    ReplyDelete
  45. I <3 Avène // c-kruse(a)ofir.dk

    Jeg glæder mig til dit testresultat ;)

    ReplyDelete
  46. I <3 Avène
    Og tillykke med bloggen ;)

    //Bettina
    Mrsspeechless (a) jubii.dk

    ReplyDelete
  47. I <3 Avène

    gitte.seloy@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. I ❤️ Avéne.


    anyaadores@gmail.com

    ReplyDelete
  49. I <3 Avène
    volcanokitten@outlook.com

    ReplyDelete
  50. I <3 Avéne
    Anneschelde@live.dk

    ReplyDelete
  51. I <3 Avéne
    mamalotten@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Hvor lækkert, og tillykke med bloggens fødselsdag :)
    Har netop læst din anmeldelse af denne serie og den lyder jo som det perfekte match til min sensitive hud, så jeg deltager gerne ;) I <3 Avène
    mypassions@live.dk

    ReplyDelete
  53. I <3 Avène
    mariasorensen90@hotmail.com

    krydser fingre

    ReplyDelete
  54. I <3 Avène
    sig@privatmail.dk

    ReplyDelete
  55. I <3 Avène

    ravnmann@gmail.com

    ReplyDelete
  56. "I <3 Avène"

    clara.dam@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Så lækker konkurrence! Jeg hopper med!
    I <3 Avène
    majkr@hotmail.com

    ReplyDelete
  58. Jeg er vild med Avene og krydser virkelig fingre for at vinde sættet!
    I <3 Avéne
    mariie.kr@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. "I <3 Avène"

    Åh, hvor ville det være lækkert at vinde! Trænger til at få skiftet mine everyday produkter ud, så jeg passe bedre på min hud her til sommer :)

    Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -