18 Apr 2015

HVISK STYLING // GULD TIL EN BLEGFIS


I torsdags var jeg forbi Hvisk for at se deres nye pæne showroom, som også bliver en lille butik. Jeg er vild med det, for jeg synes nogle gange det er rart at prøve kombinationerne inden jeg køber smykkerne. Og praktisk i forhold til mange af de tvivlspørgsmål jeg egentlig har. For eksempel i forhold til ringstørrelser og længder på halskæder. Jeg legede lidt med styling af de fine pieces - heraf billedet.

Jeg er blevet utrolig glad for deres guld-smykker. Jeg fornemmer, at mange af mine fellow skandinaviske blegfis-veninder har en holdning om, at det er pænest med guld, når man er solbrun. Jeg synes sagtens det kan gå til blegfis-hud. Hvad tænker i?

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -