12 Apr 2015

KONKURRENCE: VIND 1000 KRONER TIL DESIGNERS & FRIENDS

# 7: Leo støvler fra Ivylee 925 kr.

Det er tid til en konkurrence, hvor 1000 kroner er på spil til en ret fantastisk side. Det drejer sig om siden Designers & Friends, som kører kampagner for nogle lækre brands med sindssyge rabatter.

Og siden jeg oprindeligt er jyde er jeg naturligvis kvinde for en god handel, hvilket man uden tvivl kan gøre sig her. Og hvis du skulle være så heldig, at vinde gavekortet kan du altså proppe ret meget i din shopping bag for 1000 kroner, så jeg håber i vil lege med.

Sådan deltager du:
1: Giv indlægget et <3 på Bloglovin' (Save, som set nedenfor)
2: Skriv en kommentar med din e-mail til dette indlæg.

Held og lykke.

Vinderen trækkes tirsdag d.  21.
I samarbejde med Designers & Friends 

66 kommentarer:

  1. Jeg er med!
    Kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Hovsa ;-) det skal da prøves. Mangler lige at få skabet fyldt med sommerkluns. ( vægttab på 50 kilo) så er skabet tomt.
    Yvonne.h.ipsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Lækker konkurrence :-D
    anne.h.92@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Juhu sikke en skøn konkurrence :-)

    - Lise Emilia
    lisenissen@msn.com

    ReplyDelete
  5. Uh det lyder godt!!
    Lizettjc@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Uha det lyder da vildt dejligt :)

    Camilla_hovej@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Det er bare et fedt koncept - og jeg kunne hurtigt bruge 1000 kr der.. flere gange.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    ReplyDelete
  8. De 1.000 kr. kunne jeg da godt bruge!!!! ;-) lamia.rasmussen@hotmail.cpm

    ReplyDelete
  9. Ja tak!
    maichokolade@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Ville være lækkert med nyt tøj :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    ReplyDelete
  11. Nu hopper jed med :D <3 Christine_hs@msn.com

    ReplyDelete
  12. Miehvalp@hotmail.com :)

    ReplyDelete
  13. boisen_22@hotmail.com :-)

    ReplyDelete
  14. Årh ja, det ville være lækkert at vinde!

    caroline-os@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Jeg er SÅ MEGET MED <3

    trunte.lina@live.dk

    ReplyDelete
  16. Har haft kigget på Designers & Friends flere gange, men aldrig fået købt noget.. Det ville være en dejlig oplevelse!
    juliedegnlarsen@hotmail.com / www.figursyet.dk

    ReplyDelete
  17. Krydser fingre! :)

    kathrinems96@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Der er så mange lækre styles, 1000 kr kan bruges meget hurtigt,deltsger. :)
    piastulle@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. er i den grad Jyde, elsker at spare penge :)
    mvh

    Gitte - gitte@frigaard.info

    ReplyDelete
  20. Så lækkert <3 xxx fingre
    Hexia3@yahoo.dk

    ReplyDelete
  21. Virkelig fed konkurrence! :)
    Fergie_emma@hotmail.com - Emma Rørbæk

    ReplyDelete
  22. Krydser fingre :) annenkruger@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Deltager med glæde, hofdinghoff@gmail.com :-)

    ReplyDelete
  24. super give-away. min mail er Joan@wooz.dk

    ReplyDelete
  25. Sikke en lækker konkurrence!!
    Min e-mail er pillelanng@msn.com :-)

    ReplyDelete
  26. Ville være SÅ fedt med lidt nyt til gardaroben - det er virkelig lang tid siden jeg har købt nyt tøj!
    Min mail er: annaofelia@live.dk

    ReplyDelete
  27. Hold nu op, det ville være lækkert!

    Frejariise@yahoo.dk

    ReplyDelete
  28. Ja tak;-)
    kristina742003(a)yahoo.dk

    ReplyDelete
  29. Trænger til nyt tøj efter et vægttab på 17 kg..
    linefugl09@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Jeg krydser fingre for at vinde :)
    Michellehjensen89@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Super fed præmie

    dols97(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  32. Det lyder rigtig lækkert, håber jeg er heldig.

    ReplyDelete
  33. Sikke en lækker præmie!
    tina-hauris@hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Lækker præmie altså :)

    miekrumme(a)hotmail.com

    ReplyDelete
  35. stine0610@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Uhh, er helt sikkert med :-)
    fam.nyegaard@gmail.com

    ReplyDelete
  37. cscznebeck@icloud.com

    xxxxxx

    ReplyDelete
  38. Åh, det er jo en helt fantastisk præmie!
    Jeg krydser alt, hvad der krydses kan. :-)
    arenkild@hotmail.com

    ReplyDelete
  39. Lækkert :-) KH Signe L signebis@hotmail.com

    ReplyDelete
  40. piarotbl@yahoo.dk, og xxx fingre :D

    ReplyDelete
  41. Er med :))

    Louise Janner // louisejanner@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Jeg krydser fingre! Tak for en inspirerende blog. God onsdag :)

    ReplyDelete
  43. Amok lækker præmie - uha hvor jeg krydser fingre

    billedorthe(at)gmail.com

    ReplyDelete
  44. Tihi. Jeg elsker sætningen: "Og siden jeg oprindeligt er jyde er jeg naturligvis kvinde for en god handel". Well.. Jeg er også jyde og en sucker for gode handler og lækkert tøj, accessories mv., så et gavekort på 1.000kr. er toppen ;) Indlægget er <3.

    Camilla Kruse // c-kruse(at)ofir.dk

    ReplyDelete
  45. Jeg er da helt sikkert med! :D

    //Bettina
    Mrsspeechless(a)jubii.dk

    ReplyDelete
  46. Vil meget gerne deltage:
    katrine_poulsen89@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Deltager gerne :-)
    hri6400@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Jeg ved ikke hvorfor, men kan ikke få <3 save til at virke selv om jeg prøver alt muligt for jeg vil så gerne vinde så jeg kan få råd til at købe meget mere hos Designer&Friends.
    lisbethglud@stofanet.dk

    ReplyDelete
  49. Efter at have siddet fastlåst til en kørestol i over 2 måneder pga brækket ankel - synes jeg bare at jeg trænger til at blive forkælet - så vil da ELSKE at være vinderen af dette gavekort så jeg kan shoppe lidt amok ;)
    Rigtig lækkert forår til dig
    kh June
    jusp@hotmail.dk

    ReplyDelete
  50. Ville være lækkert

    Astrid - ravnmann@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Monica
    volcanokitten@outlook.com

    ReplyDelete
  52. Ja jeg er så meget med. Det er altid mine børn der ender med at få nyt. Mødre må ofre sig :/

    /Kamille
    karinakamille@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Uh det vil jeg da gerne vinde ;)
    caofrei@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Ihh det vil jeg gerne vinde! Kender godt siden og har handlet der før og de har ret tit nogle rigtigt fede ting!
    Krydser hvad krydses kan!
    Gyngehesten (a) Hotmail.com

    ReplyDelete
  55. Sikke nogle fede mærker der er imellem, både basic og statement :)
    http://www.designersandfriends.dk/dagny-printed-shirt-red-printed/c-25/p-47961/ denne ligger højt på min liste
    ditte.helbo@hotmail.dk

    ReplyDelete
  56. Det er bare en fantastisk Shop og jeg er vild med alt de har derinde. Jeg vil virkelig ønske jeg bliver en heldig kartoffel.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -