25 Apr 2015

MIN ASOS ØNSKELISTE FOR TIDEN

#1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9


Jeg tænkte, det var ved at være tid til en opdatering af min ASOS ønskeliste. Lige nu har jeg disse skønheder i kikkerten, og jeg ville ønske, jeg kunne købe dem alle. Men jeg har netop købt dyre flybilletter til Færøerne denne sommer, hvor min veninde, Lis, skal giftes. Derfor må jeg hellere holde lidt igen hvad angår indkøbskurven. Og det er på trods af, at alle disse fund er ret budgetvenlige..

ASOS kører forresten 10% på udsalget lige nu med koden ADD10! (hvilket 2, 4 og 7 er på)

Jeg er i dag startet på projekt blog+streetstyle og undersøger muligheden for at flytte til Wordpress (jeg bor pt. hos Blogger). Jeg glæder mig helt vildt til at jeg har fået styr på alt det tekniske, så jeg kan flytte bloggen ind i nye omgivelser og skrue op for en masse streetstyle. Der går lige lidt endnu, men jeg er oppe og køre over det, så kunne ikke lade være med at tease det lidt. :-)

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -