11 Apr 2015

MISSION BRUNE STÆNGER SAT I GANG

WEEKDAY bluse - MONKI kjole - ASOS støvler

Hold op som vejret har skiftet til solskin, og det er så fantastisk. Det er i denne tid, at jeg virkelig elsker København allermest. Det er nu, hvor vi kommer ud af vores grotter til lejligheder og nyder tiden i solen og byens mange muligheder. I går tog jeg en løbetur omkring søerne med min veninde og efterfølgende en juice og en sandwich i solen. Jeg skal love jer for, at det giver mig energi og humør-boost. Nu mangler jeg bare at sætte ind på mission brune stænger. Jeg tror jeg starter det projekt i dag, da Lamia og jeg kun er i opstarten af bachelorprojektet, kan vi jo passende snakke om hvordan vi lige griber det hele an udenfor. Gode undskyldninger er der mange af ;)

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -