15 Apr 2015

OOTD // MØNSTERMANIA

TOPSHOP blazer - MARNI x H&M bukser - RAYBAN solbriller - NIKE air max sneakers - GINA TRICOT bælte

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg elsker mønstre. Gerne de lidt grafiske af slagsen. Nogle af mine allermest brugte ting i garderoben er netop disse to mønster-bomber. Jeg plejer dog at have en af delene på med noget ikke så mønstret. Måske mest af hensyn til andre? Uanset hvad, så gik det løs den anden dag med mønstermani. Det var tid til at gå all in på mine elskede mønstre. Resultatet ser i så her. 


1 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser super godt ud til dig, med begge items på samtidig! Jeg tror ikke jeg ville kunne "pull it off" :D

    http://www.stylebystefanie.dk/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -