28 Apr 2015

OOTD + TANKER OM AT VÆRE GLAD FOR AT STUDERE

HVISK halskæde (her) - VINTAGE skjorte - MONKI bukser (her) - ALDO sko


Så kom de bolche-stribede Monki-bukser i aktion! Og jeg skal være den første til at indrømme, at de ikke ligefrem har slankende effekt, når de er både løse og lyse. Men jeg er nu alligevel ganske tilfreds med købet på trods af benkomplekserne! Billederne er taget på en gåtur på Christianshavn med Lamia. Vi har brug for vores pauser og frisk luft, for at kunne holde bachelor-skriveriet i gang.

Jeg tror ikke jeg er så tydelig omkring det på bloggen. Men jeg er faktisk en ret skole-glad type. Jeg synes virkelig mit studie, HA(kom.) på CBS, er lige i øjet. Fordybelsen, den akademiske dybde, argumentation og præcisionen er ret betagende. Ikke at jeg mestrer perfektion. Sådan skal det ikke forståes. Men jeg føler mig godt tilpas, når jeg knækker de svære teoretikeres logik. Og det er der måske mange, som synes er tørt, men for mig er det hverdagens drivkraft. Ikke kun det tal, der står på eksamenspapiret. Jeg synes generelt det er vigtigt, at have sig selv med i de ting man laver og bruger sin tid på. At finde passionen og motivationen. Hvis jeg læste på et studie, som jeg ikke gik op i, lavede en blog eller havde et arbejde blot for pengenes skyld, så ved jeg, at jeg ville dø indefra. Eller i hvert tilfælde blive et ganske andet menneske. Så jeg er virkelig taknemmelig for, hvor jeg studiemæssigt landede. Jeg glæder mig faktisk allerede til at starte på kandidaten efter sommerferien.



0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -