5 Apr 2015

OPDATERET FOUNDATION RUTINE, CLINIQUE

Hvem der bare var udstyret med perfekt hud. Men sagen er den, at jeg ikke har det. Og ja, der er så mange ting man kan gøre ved det, men det er ikke det, det skal handle om i dag. Det skal handle om at dække sig ind med en god foundationrutine.


Jeg bruger altid min Sedona Lace flat top foundation børste. Den gør seriøse underværker! Den kan køres rundt i cirkler, men jeg bruger den i "duppe-bevægelser", da det giver mig bedre dækning på de områder, jeg bruger foundation på og lader min foundation blende ind med hudens struktur for et naturligt look. Hvis du gerne vil have fat i børsten i "en rigtig butik" har jeg spottet, at Nilens Jord bl.a. har noget lignende.

Jeg har valgt at tage min gode gamle foundation med igen igen. Men Clinique Superbalanced Makeup Teint er uden tvivl den der giver mig det allerbedste resultat. Og så går det vel nok, at jeg vist har nævnt den en gang eller to før. Det er en foundation, der ikke på papiret har god dækkeevne, fordi den er så let. Men med børsten, kan jeg sagtens duppe ekstra på de områder, der har brug for dækning og få et naturligt resultat. Jeg praktiserer slet ikke concealere.

Nyeste erhvervelse i makeup-pungen er Clinique Anti Blemish Solution BB-creme. Jeg er så vild med konceptet. Normalt står man der med urenheder og tager valget imellem at være god ved ens hud ved ikke at tage makeup på eller tage det på og gøre det værre. Med denne her er det ligesom løst. Det er en BB-creme, og altså ikke en foundation. Men jeg bruger den helt som min foundation i hverdagen. Den er ret tynd i konsistensen, hvilket gør den drøj i brug og giver en let dækning. Igen - børsten gør jobbet bedre end klør fem.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -