23 Apr 2015

OUTFIT // OPTUR OVER KØBENHAVN OG SOLOPTIMISME

MONKI kjole (her) - NIKE sko

Her er lige nogle outfitbilleder fra Israels Plads, som for ikke så længe siden er genåbnet i renoveret ydre. Det er blevet en stor åben plads med basket og sportsaktiviteter, som jeg synes er et helt perfekt sted at hænge ud. Tænk engang, jeg fik helt lyst til at gå til basket, da jeg var der.

Jeg er vild med det gode vejr vi har for tiden, og hvor er det fantastisk i denne periode, hvor københavnerfolket kommer frem fra deres skjul. For jeg er virkelig vild med København, når vejret giver mulighed for at udnytte byen. I tirsdags fik Lamia og jeg ikke skrevet meget på vores bachelor-opgave, fordi vejret kaldte på os. Vi fik både gået en lang tur på Holmen, nåede et smut forbi Christiania, spiste en gammeldags isvaffel, tog på Israels Plads, mødtes med vores anden veninde, Christine, og legede hipsters på Dronning Louises Bro. Man må gerne lade som om, ikke? Jeg får lyst til at gøre alt lige nu og det virker som om, at alt er indenfor rækkevidde og grænserne kun er dem jeg sætter for mig selv. Det er en skøn tid og jeg håber i også nyder det - om i bor i København eller ej.


0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -