2 Apr 2015

SKAL JEG STARTE EN STREETSTYLE-BLOG?

WEEKDAY WHITE trøje - & OTHER STORIES silkenederdel - ALDO støvler - HVISK halskæde (her)

Jeg har gået og leget lidt med tanken om at udvide min blog og konceptet med min egen streetstyle-side. Altså, blog for sig og streetstyle for sig. Men linket sammen. Hvis det giver mening?

Grunden er, at jeg savner at skyde billederne på en mere fast basis efter Costume Streetstyle lukkede. Jeg har nemlig det håb om, at i ligesom mig bliver inspireret af gadens inspirerende mennesker... Men ville i være interesseret i at følge en sådan udvidelse?

10 kommentarer:

  1. MEGET gerne!! Jeg elsker streetstyle!! Streetstyle er nok det som jeg bliver aller mest inspireret af, da det er det mest "realistiske" billede af moden du kan få - hvis du forstår? :-))

    KH
    Wendie Mckee

    http://wendiemckee.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg forstår fuldt ud! Jeg har det nemlig på samme måde. Det bliver bare mere virkelighedsnært, og det er nok noget af det der fascinerer mig allermest ved streetstyle. :-)

      Delete
  2. Syntes det lyder som en super god idé! :) DO IT!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fedt, Julie! Jeg tror sgu jeg gør det!

      Delete
  3. Det er en mega god idé!
    De vil forhåbentligt også komme op som nye indlæg på bloglovin' :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selvfølgelig, jeg må lige se om det kan hænge sammen med bloggens bloglovin' eller om i skal følge en ny en. Det må blive en "to be continued" :o)

      Delete
  4. Go for it! Jeg elsker streetstyle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak for opbakningen :*

      Delete
  5. Replies
    1. Tak Lisa. Jeg håber du har det godt <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -