21 May 2015

DE PERFEKTE SKO TIL HVERDAG OG FEST


FRIIS støvletter - OILL sneakers

Jeg har tilføjet to nyheder til skohylden, som jeg synes er ganske geniale. Apropos mit outfit i går med mine fine kork-sneaks, så kunne det jo blive festklart med støvletterne. På den måde synes jeg disse to par er så perfekte til netop at gøre noget festligt til hverdagsstil og noget casual til noget mere festligt.

Mine veninder er lidt efter mig med alle mine støvletter, men jeg synes de er så fine og klassiske. Netop dette par måtte tilføjes samlingen pga. den flotte åbne detalje og stilede spidse snude.

Skoene er begge en gave fra Designers & Friends, som er en side med tilbud på ret så lækre brands, som er på begrænset tid (måske i husker den konkurrence jeg kørte for ikke så længe siden?). På grund af tidsbegrænsningen er mine sneakers nu udsolgte. Men støvletterne er stadig at finde her. Lige nu kører de f.eks. tilbud på mærker som Part TwoMinus og Munthe, der bestemt er værd at tjekke ud.


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -