10 May 2015

INTERVIEW MED MIG I IN VEJLE

Det var lige før jeg glemte at dele artiklen om mig i In Vejle, som er et livsstilsmagasin, som bliver delt ud til Vejles borgere.. Jeg kan ikke lade være med at grine lidt af, at de kalder mig engleblid. Og så endda i overskriften.

De kom forbi i forbindelse med modeblogprisen, hvor jeg var nomineret til årets personlige blog. Men på trods af at jeg ikke løb afsted med en statuette har de sørme skrevet en masse pænt om mig. Min mor er særligt vild med artiklen, og jeg tror det er fordi jeg får klemt ind, at jeg måske vil tilbage, men hun ved jo inderst inde godt, at muligheden for at jeg bliver i det københavnske er stor.


Men det er jo mors dag, så lad os holde forhåbningerne i live, mor.

4 kommentarer:

  1. Hvor sejt!! Du er bare så cool! Og sikke en flot artikel, wauw <3

    ReplyDelete
  2. Hvor er du sød, Christine. TAK!

    ReplyDelete
  3. Jeg er også vild med artiklen! Mest fordi du har nævnt mig :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du vil altid være min modetosse :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -