1 May 2015

NÅR TO MODEBLOGGERE GÅR BANANAS MED BILLEDERNE

modeblogger outfit
ZARA jakke - MONKI t-shirt - WEEKDAY bukser - ALDO ballerinaer - HVISK halskæde (her) og øreringe (her)

Jeg er gået over mit personlige billed-maks. Hov. Jeg blev mindet om, hvor meget Christine og jeg går amok, når vi tager billeder sammen. I går kom jeg nemlig hjem med flere hundrede billeder fra vores "hurtige" session... Heldigvis er Københavns Byret et mægtigt fint sted at tage billeder. Den rolige beige farve giver et fint blødt udtryk til billederne i min optik. Her kommer mine nye sko, som jeg viste i går, også i spil. Jeg synes de er fine hertil, da de tilføjer noget feminint til et ellers løst look. Og hvis i kigger nøje efter vil i også spotte nogle, i mine øjne, lækre nye øreringe, som er ny basis i min smykkesamlig.

Nu hvor indlægget er upassende billedtungt vil jeg fatte mig i korthed og sige god 1. maj!

mie dina jensen
mie dina jensenmodeblogger københavnmie dinadansk modeblog




4 kommentarer:

  1. PIFT PIFT!!! hvor er det et lækkert outfit :) Elsker vores billedesessioner :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingen knalder billeder af som os ;) love it!!

      Delete
  2. Åh kender det alt for godt :) Så svært at vælge imellem alle de fine billeder og er vild med dit look! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -