31 May 2015

OOTD + VALGKAMP


 COS bluse - & OTHER STORIES silkenederdel - ALDO støvler

Okay, jeg havde brug for nogle dage væk fra bloggen. Det skyldes, at jeg har været uinspireret og det bunder i frygten for at være intetsigende. Jeg tror på, at jeg som blogger selv har et ansvar for at opsøge det sigende. Så det vil jeg gøre.

Jeg tænkte at åbne op for blogstrømmen på dybt vand - nemlig en lille valgsnak. For mig rammer valgkampen midt i min dårlige samvittighed. Jeg skammer mig over, at jeg går mere op i hvordan jeg mon laver en ansigtsmaske med Acai-pulver end at læse en politisk artikel. For politik er skisme vigtigt for os allesammen. Så siden jeg ikke ligefrem er politisk kommentator vil jeg blot tale for, at sætte sig ind i en helhed. Ikke kun se på små enkeltsager, som det er så let at falde ned i. Helle og Løkke med det ;o)

1 kommentarer:

  1. lækkert outfit! :)
    http://eksempel-mag.tumblr.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -