26 May 2015

OPDATERET // ASOS ØNSKELISTEN

#1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9


Så blev det tid til en ny omgang ønskeliste, og endnu engang vil jeg mene, at det er nogle smækre røverkøb! Jeg er optimistisk, og jeg håber på, at sommervejret snart kigger frem.

Husk forresten at man som studerende får 10% på ASOS gennem Unidays.

Jeg har fået en masse tid til rådighed efter min bachelor-opgave blev afleveret i går. Sikke en lettelse. I aften skal jeg, traditionen tro, ud og fejre det med min gamle studiegruppe. Vi har tradition for at gå ud og spise på Nyhavn og ender altid med at købe en kæmpe stor softice. Jeg krydser fingre for at vejret bliver lige så godt som selskabet ;)

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -