18 May 2015

TANKER OM AT BLIVE ET ÅR ÆLDRE


24 år og et år klogere og dummere. Mit år har budt på opture og nedture. Op- og nedture, som jeg har lært af. Lært om venskaber, grænser, kærlighed og karriere. Jeg er et sted i mit liv, hvor alt kan virke meget ubesluttet. Jeg ved dog samtidig mere end nogensinde hvad jeg vil, og hvad jeg ikke vil. Jeg vil have lov at bruge denne frihed jeg har på at være "ung" og dum, men samtidig søge det ægte. Søge de venskaber, som giver mig følelsen af dyb taknemmelighed. Søge de grænser, som jeg vil fortryde, hvis jeg ikke søger. Og nå ja, snart få startet det dokument, som kan blive starten på den karriere jeg gerne vil have. Jeg er meget optimistisk omkring tilværelsen lige nu. Jeg er lykkelig over at bo sammen med to livsglade piger, over at bo i summen af liv på Nørrebro, glad for mit studie og for den frihed jeg føler jeg har lige nu. Det nyder jeg, og så gør det ikke så meget at være blevet et år ældre.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -