16 Jun 2015

DAVINES OI MED ROUCOU OLIE

Jeg er virkelig blevet glad for Davines' hårprodukter. Min seneste opdagelse er Oi-serien som er lige så lækker som den ser ud - jeg mener bare, se dem lige. De er baseret på roucou olien, som indeholder beta-caroten, som har den egenskab, at den får håret til at vokse. Gulerødder har det bl.a. også, men roucou har det 100 gange så meget. Det er lidt af en wonderolie, og aldrig har jeg haft så lækkert hår som efter jeg skiftede til denne shampoo.

Conditioren i serien må jeg også lige hylde, jeg har nemlig for første gang i mit liv formået at tømme en shampoo og conditioner samtidig (conditioren slipper altid før op hos mig..). Det skyldes, at den er så fed og cremet, at jeg behøver meget mindre end normalt for at føle, at jeg har fået den fulde pleje og fugt til spidserne.

Olien er en livsnødvendighed! Siden jeg har så fint hår, kan mit hår hurtigt se fedtet ud, når jeg bruger hårolie i spidserne. Men denne er meget mere let end dem jeg tidligere har prøvet, så det kan klart anbefales til de stakkels spidser. Når jeg har brug for ekstra pleje bruger jeg seriens "milk". Den fungerer lidt som en hverdagskur for håret - love it!




0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -