10 Jun 2015

HVISK PÆNHED ++ EKSAMENSSVEDERI


Jeg tjekker ind for at blære mig med en pæn fødselsdagsgave. Nemlig denne smukke halskæde fra Hvisk. Den er kort, og derfor er den super fin at bruge i kombination med andre halskæder. Jeg har fået den brugt rigtig meget, og i får den nok at se på inden længe :-) Find den her.

Lige nu sidder jeg og sveder over, at jeg i overmorgen skal op og forsvare mit bachelor-projekt. Tænk engang at jeg kan kalde mig færdiguddannet bachelor på fredag. Jeg er så heldig, at have min veninde med mig inde ved det grønne bord.

Gruppeeksamener er en sjov størrelse, men når det er med en som Lamia, så ved jeg, at det er en fordel. Vi har nemlig siddet i gruppeeksamen sammen til 1. og 2. års-projekterne. Jeg ser det som en styrke fordi, vi kan supplere hinanden. Hvis der kommer spørgsmål, hvor den ene måske sidder uden svar, sidder den anden måske med det. Vi har forskellige styrker, så jeg håber det kommer os til fordel derinde. Men alt kan ske, så jeg banker 7, 9, 13, og håber på det bedste.

1 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk <3

    Held og lykke med eksamen.

    / Liselotte

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -