22 Jun 2015

LAST MINUTE SHOPPEGUIDE - FESTIVAL-LOOKS


Så er jeg i gang med at spekulere i, hvad jeg skal have på til årets Roskilde Festival. Det er meget forskelligt, hvor meget folk går op i fashion på en festival, men en ting er sikkert: Roskilde Festival er en del mere stilsikker end de mindre festivaler jeg har deltaget i. Der er forskellige stilarter og plads til alle, men alligevel har jeg her samlet lidt shoppe-inspiration, med tre temaer + en omgang hatte. Naturligvis til budget-venlige priser som altid.

FREE SPIRIT:
#1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6

Jeg elsker den frie og fordomsfri stemning, som er på roskilde. Derfor er boho-looket helt ideelt til festivalen.


DENIM:
#1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9

Denim er en sikker klassiker, og gør det godt til festivaler med det slidstærke materiale og cool udtryk.

SPORT:
#1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6

Den sportslige tendens er nok en af de mest dominerende her i Danmark. Det er praktisk, rart og cool. Det er en tendens, som er en sikker vinder af både praktiske og moderigtige årsager.

HATTE:
 #1 - #2 - #3

Jeg elsker hatte, og får gået alt for lidt i dem for tiden. Jeg synes en hat kan opgradere et look. Og det er en let måde at blive lidt fashionabel på, når man står op med tømmermænd :-)





1 kommentarer:

  1. Der er rigtig mange fede looks! :-)

    http://www.stylebystefanie.dk/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -