6 Jun 2015

OUTFIT // BERETNINGER FRA DISTORTION

WEEKDAY sæt - ASOS sandaler

Jeg har været helt udkørt efter en god omgang abefest til distortion, som er en fest jeg ser frem til gennem hele året. Jeg har...

været langt væk på Karloff, forstuvet min fod, blevet væk fra mine venner, været alt for fuld til en bureau-fest, blevet kørt rundt i byen af en fremmed, som havde en lad-cykel, festet med Karl William, danset til Medina, Heimdals nye Vogter og andre fede kunstnere, spist junkfood tre dage i streg, haft tømmermænd tre dage, skrålet med på velkendte såvel som ukendte sange, set solen stå op

... og selvom det måske lyder lidt crazy, så elsker jeg vanviddet til distortion. Det er en stemning du ikke finder andre steder og en fest der i den grad definerer København, som den by, jeg elsker så meget.

7 kommentarer:

  1. Hvor er dit sæt fra? Har du et link?❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh ja, det havde jeg helt glemt at tilføje. Det er fra weekend og jeg tror stadig det er i butikkerne :) de kan bare noget med sæt. :)

      Delete
    2. Weekday - stavekontrollen driller mig :)

      Delete
  2. SMUKKE! så gode billeder - og hvis du elsker København så meget så lov ikke at flyt tilbage til jylland .. ever :D Vi har brug for dig her ;) hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, bare rolig christine, jeg har ikke planer om at forlade jer. I hvert tilfælde ikke lige foreløbigt :o)

      Delete
  3. Så er det godnat

    ReplyDelete
    Replies
    1. - det kunne jeg måske godt have brugt nogen til at fortælle mig onsdag nat? :p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -