17 Jun 2015

PÅ ROSKILDE MED COSTUME

Billeder taget af hhv. Eurowoman og Euroman
Jeg blev mega glad, da jeg fik meldingen om, at Costume ville have mig som streetstyle-fotograf i år. Det bliver tredje år jeg er på Roskilde Festival og tredje år som streetstyle fotograf (første år var dog med Soundvenue). Det er et job, som er særligt fedt under festivalen, da stilen er lidt anderledes end gadebilledet - og stemningen i top!

Jeg spår boheme-70'er-looks, sportslige tendenser og en masse denim i år. Jeg glæder mig til at dokumentere den gode stil på festivalen... og mest af alt til selv at feste igennem hele ugen.

Hvis i er så heldige, at have en billet, kan i måske lade jer inspirere af disse looks, som jeg tidligere har taget på Roskilde Festival:

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -