27 Jun 2015

PAK LET // LÆKRE REJSESTØRRELSER

Så er det blevet dagen, hvor Roskilde Festival starter. Jeg er stået tidligt op, både fordi jeg ikke kan sove og fordi jeg skal ud og ligge i kø. Hvis i ikke har lagt mærke til det, er jeg en stor Roskilde-ethusiast. Det er for mig tredje år, og de sidste to år har været en oplevelse jeg sent vil glemme. Den frie, impulsive og glade stemning er helt unik. Det er som om, at alle kommer lidt ud af deres skal og bliver meget mere åbne og fri, når de er på Roskilde. Jeg er spændt på om det kan leve op til mine høje forventninger i år.

Jeg er lidt atypisk i forhold til den gængse Roskilde-gænger mht. badevaner. Jeg går nemlig gerne i bad hver dag. Jeg har en filosofi om, at jeg bare får en bedre dag, hvis jeg føler mig frisk og nyvasket. Plus jeg har græs- og støvallergi, og badet får som en sidegevinst skyllet nogle pollen af mig. Skønt.

I den forbindelse er jeg forberedt med skønne rejsestørrelser. Davines er en storfavorit, det ved i. Jeg har teamet op med min elskede Oi i rejsestørrelse samt en sød lille hårspray og saltvandsspray! Det bliver også deres tørshampoo i år (tænk hvis jeg skulle ende med en dag uden bad :o). Jeg har også min nye og super effektive deo fra Perspirex med, som bliver et must i dag, hvos jeg skal løbe med et kæmpe telt. Og så bliver den min gode ven på dansegulvet, når der går fitness i mine moves. Dertil har jeg fundet den pæneste lille body wash fra Sanctuary Spa - for ja, looket betyder noget. Renseolien fra Mario Badescu er også super lille og cute, og sikrer at jeg rent faktisk får fjernet min makeup.

Sidst, men ikke mindst, er solcremen også med. Jeg værner nemlig om at beskytte min hud i denne tid og Riemanns P20 er altid en sikker vinder.

Jeg håber det kunne bruges som inspiration til rejsetasken, hvis du også skal på ferie i år.

Jeg kommer ikke til at have adgang til internet, og derfor vil jeg tage en hel uges pause fra bloggen og vende stærkt tilbage mandag d. 5. juli.



0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -