8 Jun 2015

STRANDKLAR KROP // TONENDE BODY LOTION, SERUM & WASH


Strandsæsonen nærmer sig drastisk, og i år gør jeg min hud klar med et lækkert Decléor-sæt fra Duftladen. For hvem vil ikke gerne have fejlfri hud når tanning-sæsonen slår ind?


Jeg starter min nye rutine med en aroma wash, som dufter så godt! Jeg føler virkelig, at det er en lille spa-oplevelse i hverdagen! Den er tonende, så imens jeg lader min conditioner virke, så påfører jeg den i cirkulære bevægelser på områder, som jeg gerne vil have tonet ekstra til sommeren.

For mig er det ret nyt at bruge en kropsserum. Jeg synes denne aromaserum "circularoma" giver mig mega lækker hud. Stimulationen sætter gang i hudens processer og sørger for strandklar stram hud. Duften minder mig om min Elisabeth Arden 8-hour, som jo er lidt af et wonder-produkt for mig. Det overbeviser mig om, at det har nogle af de samme wonder-midler i sig.

Jeg slutter min nye rutine af med en "firming gel", som sikrer fuld fokus på toningen. Dertil har denne en smugle farve i sig, som dog ikke er ligeså tydelig som en traditionel selvbruner. Men jeg er stor fan af den gradvise farve, som den giver.


Duftladen er forresten en ret god side, som er fra min skønne hjemby, Vejle. De har de lækreste produkter til en slik. Ret mange parfumer, men også lækre Redken-produkter og disse gode naturlige kropsprodukter fra Decléor, så vi kan blive klar til stranden.


0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -