11 Jul 2015

HEY SAILOR

VINTAGE blazer og t-shirt - BAUM UND PFERDGARTEN nederdel - skoene er lånt af mor..

Da jeg var hjemme i Vejle så Katrine og jeg snittet til at skyde billeder ved kajakklubben. Den er da meget fin, synes i ikke? Jeg er normalt ikke fan af sorte strømpebukser til lyst tøj. Med den sorte blazer synes jeg dog, at der kom bedre harmoni i kontrasterne mellem det lyse og det sorte.

Nu vil jeg ned og handle ind til tøsemiddag i aften. Hvad mere tøset og helse end hotdogs? Bikinisæson, det må blive næste sommer ;)

2 kommentarer:

  1. Så fin en location! Og ja, er heller ikke den største fan af mørke strømpebukser til lyst tøj, men det fungerer nu rigtig fint ;) Er vild med nederdelen :)

    ReplyDelete
  2. Du er super fin. Og flotte strømpeben ;-) Hvor er strømperne fra?
    knus fra Camilla

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -