10 Jul 2015

INTERIØR // PERSONLIG INDRETNING MED PRINTET TAPET




Boligindretning er ikke det mest omdiskuterede på bloggen - og jeg indrømmer da også, at det ikke er min allerstærkeste side. Det skyldes i bund og grund, at jeg ikke rigtigt prioriterer dyre designs til min bolig i mit studie-budget. Men med tiden har jeg lært, at man faktisk ikke behøver være hamrende rig for at få en lækker indretning. I en lille lejlighed på Nørrebro.

Lige for tiden går jeg og leger med tanken om at klistre tapet op på en væg på mit værelse i lejligheden eller måske i mit tøjrum. Jeg synes det giver utrolig meget charme til et rum, og er en billig måde at få wow-effekt i sit hjem. Jeg fandt et par boligstylinger herover, hvor jeg synes de demonstrerer godt, hvordan man kan indflette tapeten som en integreret del af et rum.

Jeg synes et simpelt mønster kan gøre en kæmpe forskel, men de mere vilde tiltaler mig på en eller anden måde enormt. I ved, hvis man går ind i det kan man vel ligeså godt gå all in. Hvis i har været på restauranten Llama er i måske bekendte med deres helt fantastiske flise-vægge. På Ellos fandt jeg netop sådan et mønster, som kunne være skide sejt i et hjem. Ellos er dog lidt i den dyre ende, i forhold til malerforretningerne. Men et billigt alternativ, der også kom bag på mig i min søgen var Esprit. De har nogle ret så lækre tapeter, som tilmed lækre (de har også andre lækre boligsager skal det hilses at sige).

En anden mulighed jeg overvejer er at male en væg i stedet, men det er som om den idé bare er blevet lidt mere kedelig efter min tapetjagt i dag..

Her er bud på nogle flotte og budgetvenlige tapeter, som jeg synes er edder pæne:

Links til tapeterne: #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6


0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -