23 Jul 2015

OOTD PÅ BORNHOLM // KLIPPERNE I GUDHJEM

H&M bluse og bukser - ALDO sko - PERNILLE CORYDON smykker

Det gik naturligvis yndefuldt til, da jeg kastede mig rundt i klipperne på Bornholm eller nærmere Gudhjem. Eller det ser sådan ud? Sandheden er, at jeg slet ikke var lige så sej til at springe rundt som min bror. Og når han nu var sådan en abekat i klipperne kunne han da lige så godt være det med et kamera, det kunne kun være rimeligt. Han gør det da meget godt, synes i ikke?

Jeg skal nå et fly klokken 7, så jeg må hellere se og komme afsted til lufthavnen nu. Ø-livet fortsætter denne gang på Færøerne. Her skal jeg fejre min venindes bryllup sammen med mine efterskolepiger. Jeg har teaset en lille bitte smugle om kjolen, jeg skal have på, inde på instagram (@miedina).


0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -