20 Jul 2015

OOTD // WEEKEND PÅ BORNHOLM

COS bluse - HVISK halskæder - H&M TREND shorts - ALDO støvler

Jeg har brugt min weekend på solskinsøen Bornholm, der dog viste sig fra sin ikke så solfulde side søndag eftermiddag. Anledningen var min farmors 80 års fødselsdag. Min far er fra Bormholm, og derfor er øen ganske særlig for mig. Jeg har mange gode minder fra Bornholm, særligt fra de mange somre det er blevet til gennem årene. Det er en lang tur, når man kommer fra Vejle, og derfor brugte vi som regel sommeren på øen. Jeg elsker klippelandskabet og den hyggelige stemning, jeg synes der er. Her er lidt billeder fra lørdag, hvor min far og bror tog sig en dukkert imens jeg var en kylling og blev ovenvande.

Jeg håber i også nyder sommeren derude.


1 kommentarer:

  1. Ja, Bornholm er en fantastisk ø, og du stråler virkelig på de her billeder. Selvom jeg ikke kommenterer særlig ofte, er jeg en trofast læser her på bloggen, og du inspirerer mig utroligt meget med dine indlæg. Godt arbejde, siger jeg bare - og god sommer til dig.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -