25 Jul 2015

WACKERHAUS BUKSEDRAGT // FÆRØERNE


WACKERHAUS bukser - ALDO sko - VINTAGE bælte

Så er jeg øhoppet videre til Færøerne, hvor det i dag er den store bryllupsdag, hvor min gode efterskoldeveninde Lis har sagt sit ja. Sådan nogle dage her får mig lidt til at overveje, at jeg egentlig ikke er særlig voksen. Jeg mener bare, jeg har ikke engang kørekort.. Men Gud hvor var det altså fint, selvom jeg ikke forstod et ord af hvad præsten sagde eller det vi sang. Sådan er det. Nu har vi en pause mellem kirken og festen, og den bliver brugt på de sidste detaljer, som lige skal falde på plads.

Her får i et outfit fra i går, hvor jeg havde den her Wackerhaus buksedragt på. Den er noget af det mest behagelige jeg nogensinde har haft på. For filan den er altså lige i øjet efter min mening.

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -