2 Aug 2015

BLOGANBEFALING AF MIA GARDUM // NEW KID IN TOWN


I dag tjekker jeg ind med en ret så glædelig nyhed, nemlig en ny blogger i "linkbaren" (den der oppe i toppen). Det er Gardum, som flytter ind, og hende synes jeg virkelig i burde tjekke ud! For ikke nok med at Mia er hamrende køn, så er hun også en power-blogger, der virkelig har fat i den lange ende. Hun laver de fineste videoer, har altid flotte minimalistiske outfits, bidrager med lækre veganske opskrifter, ret så god til det med beauty-fifs og hendes personlige indlæg er altid dejligt uhøjtidelige.

I forbindelse med rykket tilbød jeg også Mia at lave hendes blog, som vennetjeneste og som en god erfaring for mig selv. Og selvom jeg har måtte trække lidt på en livline, mht. kodning og gjort brug af en template, så føler jeg mig som en supernørd nu. FTP, PHP, CSS og templates kom an!

Jeg har dårligt med at jeg opdaterer bloggen så lidt i denne tid, men sagen er den, at jeg har en eksamen, som jeg har udskudt og derfor skal aflevere på tirsdag. Den tæller lige så meget som min bachelor. Jeg gik i gang med den i går og hvis jeg vil gøre det godt, må jeg virkelig stramme balderne sammen.

4 kommentarer:

  1. Held og lykke med eksamen, og tak for anbefalingen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind mange tak, jeg får brug for alt den will power jeg kan få :D

      Delete
  2. Hun passer så smukt ind oppe i jeres linkbar. Og jeg giver dig ret, Mia gør de så godt! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er glad for, at du tager pænt imod hende, for hun er sej!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -