12 Aug 2015

MIN STREETSTYLE FRA COPENHAGEN FASHION WEEK


Denne modeuge skød jeg udelukkende streetstyle til bloggen, så jeg føler det er den mest eksklusive serie jeg har givet ud til dato - de andre har jeg jo solgt videre til magasiner osv. Så selvom jeg ikke havde en arbejdsgiver, der gav mig en grund til at skyde billeder, så kan jeg altså ikke helt lade være efter så mange modeugers streetstyle. Og så håber jeg jo også på, at i også bliver inspireret af de pæne mennesker, der er at finde udenfor de berygtede shows. Så er der serveret, folkens!

2 kommentarer:

  1. Smukke smukke billeder - Hvor er du god.
    Må jeg spørger hvilken linse du bruger?

    / Liselotte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, og ja selvfølgelig! De er skudt med et Nikon Nikkor 50mm f/1.4 objektiv :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -