13 Aug 2015

OOTD // BAUM UND PFERDGARTEN, BLEGE BEN OG ELEFANTER

H&M TREND bluse - BAUM UND PFERDGARTEN nederdel HVISK halskæder

Ja, jeg har altså ikke fået arbejdet så hårdt på den brune kulør i år, hvilket I måske kan fornemme her.. Jeg vil dog mene at Baum-nederdelen gør det bedst med et par bare ben - blege eller ej. Det med kuløren arbejder jeg faktisk ihærdigt på i disse dage, hvor jeg lever camper-livet med min roomie, Thea, der denne sæson står for Cirkus Arenas presse. Så den står på solbadning med elefanter, araberheste og shetlændere bag os. Afrika, hvad ka' du?

Jeg kan se, at jeg på billederne har fået snoet min ene halskæde rundt.. Men jeg er blevet ret vild med kombinationen af min Hvisk guldkæde/sølv-vedhæng sammen med min sølvkæde/guld-vedhæng. - egentlig har jeg bare byttet kæde mellem de to halskæder, og det er da en let måde at få ekstra ud af sine smykker.

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -