26 Aug 2015

STUDIESTART // FRA HA(KOM.) TIL CAND.MERC.(KOM.)


BRUUNS BAZAAR skjorte - TOPSHOP top - MUNTHE shorts - ALDO sko

Som det er med så mange slutninger, er de starten på nye begyndelser. Okay, nu skal jeg heller ikke gøre det mere filosofisk end det er. Jeg har netop afsluttet min bachelor i erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation på CBS og tager nu overbygningen i selvsamme.

At jeg tager den direkte overbygning i samme dur skyldes simpelthen, at jeg er glad for at studere kommunikation - selvom et studie selvfølgelig byder på hårde tider. Jeg føler mig tilpas udfordret og det matcher det jeg gerne vil. Og nå ja, så har jeg nogle fantastiske studiekammerater, og mange af dem følger med mig på kandidaten.

På min kandidat, cand.merc.(kom.), har jeg mulighed for at vælge mellem fire forskellige faglinjer, mulighed for valgfag, praktik og at gå i dybden når jeg engang når til specialet. Jeg synes det giver mulighed for at forme uddannelsen. Men jeg tænker, at jeg hellere vil komme med "Mies studievejledning" når jeg er lidt længere inde i uddannelsen, for som det er nu, er det alt sammen spækket med forventninger. Indtil da kan i jo (gen)læse mine tanker om HA(kom.) - altså bacheloren.

1 kommentarer:

  1. you're looking gooood! <3
    http://fuckyeahcactusandcoffee.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -