29 Sep 2015

LONG BOB // NU MED NY FRISURE: LANG PAGE

COS bluse - HVISK halskæde (her)

Som lovet kommer der her en række billeder af min nye frisure med lang page - eller i fashion-sprog "long bob".

Længden giver mig mulighed for at lege lidt mere med mit look. Nye morgenrutiner har fulgt med det nye hår, da jeg disse dage eksperimenterer lidt med at få det til at "bobbe" på en god måde. Jeg bruger ikke længere balsam og hårolie men i stedet styling-produkter, som jeg ikke har brugt før på daglig basis.

En ulempe ved min nye hårlængde er dog, at det ser skrækkeligt ud i en hestehale... Men jeg går alligevel kun med hestehale til yoga, så det går lige.

Hvad synes I om det?

2 kommentarer:

  1. Den klæder dig helt sikkert godt med din nye frisure, Men forstår ikke at du ikke mener at den er god til hestehale, tænkte netop på at den ville være superb til hestehale, da jeg tror du kunne lave en flot 60'er hestehale, som kommer et godt stykke ud fra baghovedet med lidt sving på.
    Håber da du vil vise os det en dag.
    Helle Høyer

    ReplyDelete
  2. Det tænker jeg altså også, er sikker på, din hårtype, vil se vildt pæn ud med en high pony, det cut vil passe til en 60'er hestehale.
    Anne

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -