2 Sep 2015

OOTD ++ GUIDE TIL DOVEN HÅROPSÆTNING: 80'ER-KRØLLER


MUNTHE T-shirt - WOOD WOOD nederdel - ALDO sko - PERNILLE CORYDON ring - HVISK ring+øreringe

Jeg sætter nærmest aldrig mit hår. Det resulterer i, at mine veninder er oppe og køre, når jeg tager hestehale i... Så disse (dovne) krøller fik også sin portion opmærksomhed den dag. Og de er altså lige til at gå til - også for de dovne.

Jeg kan næsten ikke være bekendt at kalde det en guide, men her kommer der altså en alligevel:


  • Vask dit hår om aftenen
  • Sprøjt saltvandsspay i dit håndklædetørre hår
  • Red det ud, så saltvandet fordeler sig i hele håret
  • Lav to fletningen - en i hver side.
  • Sov (ja, det er naturligvis et vigtigt step!)
  • Føntør fletningerne
  • Tag dem ud
  • Red igennem med fingrene
  • Tadaaaa


..og sådan får du 9 step ud af den mest banale "håropsætning". Men den holder virkelig godt, selv i mit meget fine hår.

Min roomie kalder dem 80'er-krøller, så lad os kalde dem det!

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -