31 Oct 2015

ELLOS HOME // NYT TIL BOLIGEN + ØNSKER DERTIL..


Projekt lækkert værelse har været på min to-do-liste alt for længe. Det skyldes nok, at det er en af de ting, jeg udskyder pga. min tidsprioritering - og ikke mindst fordi mange af de pæne bolig-ting jeg gerne vil have fingrene i, de er halvdyre.. Men nu er projektet altså i fuld gang! Og det skyldes at jeg lige nu har mere fritid end normalt, som bl.a. går på at få realiseret nogle af de ting, jeg har haft hængende lidt for længe - såsom bolig-planer.

Jeg har fokuseret på at købe nogle enkelte ting, som gør en stor forskel for mit rum, og seneste køb jeg har gjort mig er den smukke glaslampe fra Ellos. Jeg synes, den er edder spæk lækker med dens skandinaviske simpelhed men stadig unikke udtryk. Jeg vil skyde et par billeder af den in action, når jeg får den op og hænge.
Jeg fik automatisk 30% rabat på den ved check out da jeg bestilte den i fredags, fordi det var min dyreste vare. Jeg kunne dog ikke finde tilbuddet derinde, hvilket forvirrede mig lidt. Men hvis I er hurtige, får I måske også det tilbud med?

Jeg synes generelt, at Ellos er meget fremme i skoene, når det kommer til gode boligfund. Jeg har i kollagen nedenfor begrænset mig til seks ønsker i denne omgang. Hvis jeg havde haft nok penge på kontoen, havde tæppet helt sikkert røget med i min bestilling. Det må i stedet komme på min ønskeliste til jul... sammen med bakkebordet og de flotte hængende blomsterkrukker fra Bloomingville. Og jeg sagde, jeg begrænsede mig. Oh well... (se links til alle sagerne under kollagen)




0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -