6 Oct 2015

MUSIK // MIN GO-TO PLAYLISTE


I dag skal det handle om musik. Et emne bloggen ikke for alvor har handlet om før.. Med undtagelse af mine årlige Roskilde-besøg. Og okay, måske lidt Riri-fangirling engang for år tilbage (som dog stadig lever i bedste velgående. Sorry not sorry).

Faktum er, at jeg elsker at bygge nyt på mine playlister. Derfor synes jeg, det gav god mening at dele min go-to playliste, som bærer meget præg af elektroniske toner. Love it. Jeg har tendens til at lave meterlange playlister, og så ender det alligevel op med, at jeg sætter mine seneste tilføjelser på repeat.. Disse dage er det remixet af "Crush", der har får genhør igen og igen, og inden da var det "Feed Me Diamonds" og "How Will I Know"-remixet..


Jeg har egentlig en bred musiksmag, hvilket måske kommer mere til udtryk på mine andre playlister på Spotify. Jeg synes, det kunne være fedt, hvis vi kunne inspirere hinanden med vores playlister eller yndlings-repeat-sange atm.

Så hvis du har lækre inputs, så smid dem gerne i kommentarsporet, så vi kan give hinanden lidt musikalske indspark.

1 kommentarer:

  1. Electric Youth kører igen og igen i mine ører lige for tiden!
    Specielt The best thing og Innocence

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -