21 Oct 2015

OOTD // OUTFIT PÅ CBS



 MONKI bluse - HVISK halskæde - VINTAGE bukser - MARC BY MARC JACOBS sko

Da jeg startede med at blogge var min fornemmeste opgave, at jeg kunne holde blogger-fotosessionerne hemmelige. Hvis jeg skulle ske at blive opdaget ville det betyde socialt selvmord og endeløs skam.

Som årene er gået er jeg blevet ret kølig mht. at tage billeder nærmest hvor som helst. Dog er jeg stadig ret bevidst om ikke at blive fanget af folk jeg kender. Derfor var det nu engang lidt grænseoverskridende at tage billeder ved CBS i går, hvor klassekammerater potentielt kunne have fanget mig i agten. For jeg føler mig nu engang stadig lidt narcissistisk, når jeg tager mine bloggershoots. Som jeg siger til mine nye fotografer: "Når du tror du har taget nok, så bliver du bare ved".

Real life blogging.

4 kommentarer:

  1. Dit nye hår klæder dig simpelthen så godt!

    ReplyDelete
  2. Din bluse er sindsygt flot ;)

    / www.bysterup.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var pænt sagt, tak Stephanie!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -