2 Oct 2015

SNEAKER GAME: ON!




Sneakers har overtaget vores lille land. Hvis jeg skulle forklare udenlandske venner om hvordan vi klæder os i Danmark kan jeg ikke komme udenom sneakers-trenden. Særligt her i København er folket gået helt bananas over nye special editions. Selv har jeg også fået opgraderet mit sneaker game de seneste år. Faktisk blamer jeg København, for det er som om det der "Copenhagen cool" bare kommer til mig, når jeg har sneakers på. Det er en stil, en attitude og den er f**king sej! Derfor er jeg lige nu på udkig efter flere cool sneakers til samlingen. Jeg har samlet lidt inspiration i kollagen herover.

Hvis I også er vilde med New Balance synes jeg i skal tage et kig på Designers & Friends, som lige nu har en kampagne med deres sneakers til billige penge. Faktisk også deres sportstøj her. Jeg har klikket disse sneakers hjem, som jeg glæder mig sådan til at modtage! Jeg vil bruge dem med hvide sokker og habit-bukser til efteråret og vinteren. Så mangler jeg kun et par dope sølvsneakers til at fulende min skorække af sneaks.

Hvilke sneakers drømmer i om lige nu?

Sneakers er modtaget som gave

1 kommentarer:

  1. Sneakers er altså også det mest behageligt.. Selvom jeg elsker de ekstra centimeter, når jeg har hæle på!

    Julie / hvisk giveaway på min blog www.figursyet.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -