11 Oct 2015

VEJLE KAJAKKLUB // NÅR BLOGGEREN KOMMER TIL VEJLE

HVISK halskæder her og her - H&M strik - VINTAGE bukser lignende her - FRIIS 247365 sko her

Åh ve åh skræk, outfit-billeder taget med en iPhone! Det er da egentlig ikke så forfærdeligt, er det? Sagen er den, at jeg er hjemme i Vejle over weekenden uden mit kamera under armen. Jeg satte, på trods af det, min mor på "outfit-dokumentations-opgaven", da vi var ude og gå en tur. - Og den kajakklub vil jeg mene er ganske fotogen. Spejlreflekskamera eller ej!

Min bror og jeg har altid haft for vane at få skøre idéer, når vi er sammen. Og da vi begge var blevet limbo-mestre på vores studier fik vi sat en nervepirrende kamp i gang i fredags. Jeg siger jer, at der var kamp til stregen, sved på panden og høje odds! Det gik så vildt for sig, at jeg i dag, to dage efter, stadig er øm i lænden og halsen efter jeg fik svinget limbomusklerne godt og grundigt.

2 kommentarer:

  1. Elsker simpelthen dit nye hår. Det klæder dig så godt!

    ReplyDelete
  2. Virkelig flotte billeder - elsker de anderleds vinkler du har brugt (y)

    Happy sunday :)
    Isabella
    //Creativecareers.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -